הערכים של יאמי

אז מה עומד לנגד עינינו בהתנהלות שלנו כחברה? אלו 5 הערכים המרכזיים שלנו:

 הצוות המחודש דצמבר 17 (בתמונה – צוות יאמי)

מצוינות –  (לעשות את הכי טוב שאנו יכולים)

כאשר אנחנו בוחרים לעשות משהו, תמיד נבדוק "האם נוכל לעשות אותו מצוין?". רק אם התשובה חיובית – נצא לדרך.

המצוינות מבחינתנו היא הלמידה המתמדת, הפתיחות לחוות דעת והחתירה לשיפור.

מדי שבוע כל הצוות מתכנס לישיבה מיוחדת שבה אנחנו חושבים יחד איך נוכל להשתפר עוד, ולהצטיין במה שאנחנו עושים.

שירותיות (לתת שירות מעל הכל)– שירות לוי

אנו מאמינים שכולם צריכים לקבל יחס מכובד ונעים-  צוות הבשלנים, הצוות של יאמי וכמובן הלקוחות שלנו.

חרטנו על דגלנו את המונח "הזמנה אישית" שמדבר על האקסטרה שאנחנו נותנים בשירות שלנו והוא היחס האישי. הבשלנים שלנו מבשלים במיוחד בשבילכם, בדיוק כמו שביקשתם ממנו לעשות את זה. הלקוחות הקבועים שלנו יעידו על הקשרים הנפלאים עם הבשלנים, שהופכים לעתים קרובות לבני בית.

 

הגינות –(פשוט להיות בני אדם) תוצאת תמונה עבור ‪honesty‬‏

הרבה לפני שאנחנו עובדים או בעלי עסק, אנחנו בני אדם.

אז בצורה הכי פשוטה שיש, אנחנו רוצים להיות אנשים טובים, ולהתנהג בצורה מוסרית והוגנת. כמו שהיינו רוצים שינהגו בנו.

כדי להבטיח שהלקוחות שלנו יקבלו תמיד יחס הוגן מהבשלנים, יש לנו תקן איכות ומדיניות פיצויים, אותם אנחנו כל הזמן משפרים, והם מהווים עבורנו מורי דרך להתנהלות הגונה.

 

איזון – (לכל דבר יש את המקום המכובד שלו) תוצאת תמונה עבור איזון

זהו ערך שקשור יותר בצורת החיים שלנו.

חשוב לנו שהעובדים שלנו ינהלו חיים מאוזנים מבחינת חיי עבודה ומשפחה, חשוב לנו שהבשלנים שלנו יחליטו לבד, מתי וכמה הם עובדים, כדי לשמור על האיזון שלהם בחיים. ובסופו של דבר השירות שלנו מאפשר ללקוחות שלנו לפנות זמן למה שהם אוהבים, ולהגיע לאיזון טוב יותר בחיים שלהם.

אהבה –(אוכל עושים באהבה, ולא רק אוכל) תוצאת תמונה עבור אהבה

אנחנו מאמינים שכשעושים משהו באהבה, הוא נעשה בצורה הטובה ביותר, ולכן אנו שואפים לעשות כמה שיותר דברים שאנחנו אוהבים.

הדבר בא לידי ביטוי בחלוקת התפקידים בצוות, בכך שכל אחת מקבלת משימות שהיא יכולה להתחבר אליהן ולמלא אותן על הצד הטוב ביותר; זה מתבטא בשירותים שאנחנו מספקים לבשלנים כדי שהם יוכלו להתרכז באמנות הבישול ובהזמנה שלכם.

האוכל מגיע אליכם כשהוא בושל באהבה, במלוא מובן המילה. ובנוסף רבים מהלקוחות שלנו מספרים שהשימוש בשירות של יאמי פינה להם זמן ואנרגיות להתעסק בדברים שהם באמת אוהבים לעשות, כגון לבלות עם המשפחה והילדים.

4 מחשבות על “הערכים של יאמי

    1. טטיאנה שלום, הדרך שלנו להבטיח את איכות המוצרים והשירותים באתר היא באמצעות בדיקת איכות שלנו (הזמנות אוכל קבועות), ביקורות של לקוחות סמויים וכן דירוגים של לקוחות שמזמינים ומדרגים את הבשלנים באתר. לצערנו בשלב זה בעלי עסק ביתי לבישול ביתי לא יכולים לקבל אישור של משרד הבריאות מאחר והנושא אינו מוסדר בחוק במדינת ישראל. אנחנו מקווים שהחוק ישונה בקרוב לאור הצלחת העסקים הביתיים לבישול. נשמח לענות לכל שאלה גם בטלפון 03-7160699

      אהבתי

      1. היי,
        מצטרפת לשאלה של טטיאנה. גם אם אין אישורים, האם יש לכם סטנדרטים פנימיים אשר מוכתבים לכל בשלן? זמן הכנה טרם המשלוח, אופן אפסון ומשלוח (מישהו ברכבו הפרטי והחם עלול לקלקל בקלות את המזון) ועוד..
        אנחנו קבוצה שמאוד רוצה לרכוש שובר לחברים אבל חוששים מהנ"ל..

        אהבתי

      2. יעל שלום, בהחלט יש לנו תקן איכות שכל בשלן שמצטרף אלינו מחויב לעמוד בו. תקן האיכות נוגע לכל התחומים של הכנת האוכל, אחסון האוכל, סוג האריזה שבה מותר להשתמש ואופן ההובלה לבית הלקוחה. את מוזמנת לראות את הביקורות של לקוחות מזמינים שמופיעות באתר. הביקורות מעידות יותר מהכול על איכות השירות והאוכל. נשמח לענות לך על כל שאלה גם בטלפון 03-7160699

        אהבתי

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

w

מתחבר ל-%s